Trickerion

This topic contains 2 replies, has 2 voices, and was last updated by  Sten Ole 3 weeks, 6 days ago.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #2037

    Rune Hanssen
    Keymaster

    Trickerion

    Action selection med djup mekanikk. Magikertemaet fungerte bra og designen er på linje med dei tyngste worker placement-spela me har. Reglane er heftige men likevel mogleg å handtere (utan å ha prøvd fullversjonen).

    #2040

    Sten Ole
    Participant

    Dette fungerte mykje betre enn eg hadde trudd. Det var uventa mykje press på brettet som heile tida gjorde at du blei skvisa ut av dei perfekte planane dine. Du blei alltid sittande igjen med for få action points, eller banken blei tømt for pengar, eller nokon stjeler dagen for magiforestillingen din eller hindrer deg i det heile tatt å ha ein forestilling. Følelsen av magikerrivaliering er veldig markant.

    Spelet endte med alle på cirka same poengsum og kanskje ein følelse av at me kunne gjort ting betre på det eller det tidspunktet. Dahlgaard ville blitt skuffa. Eg er personleg skuffa over at megafinale-planen min gjekk i vasken fordi eg ikkje fekk tak i pengar og 3 av folkene mine blei totalt uvirksomme i den siste og avgjerande runden. Frustrasjon!

    #2047

    Sten Ole
    Participant

    Reglar, reglar, reglar (småknask)…

    Initiative
    Når du oppdaterer initiative i starten av runden blir spelarar med lik fame satt i omvendt rekkefølge av det det var. (Meinte dette var sant når me spelte, men fant ikkje regelen i farten).

    Manager
    Manager dobler ikkje antal komponenter. Komponentar på manager teller som om dei har ein ekstra.

    Specialists
    På Manager-, Engineer- og assistantbrettene kan du legge nyerverva tricks, komponentar og arbeider. Du treng altså ikkje bruke workshop-action for å benytte deg av egenskapane. Kontra det eg har sagt.

    • This reply was modified 3 weeks, 6 days ago by  Sten Ole.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.