Underwater Cities

This topic contains 3 replies, has 3 voices, and was last updated by  Sten Ole 3 months, 4 weeks ago.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #2042

    Rune Hanssen
    Keymaster

    UC

    Bybygging under vatn med tilfredstillande maskineri. Bra produksjon og ryddige rundar trass i mykje info på kort.

    • This topic was modified 4 months, 3 weeks ago by  Rune Hanssen.
    #2051

    Sten Ole
    Participant

    Moro “worker placement” spel med vanskeleg økonomistyring. Det som du lager minst av er også det som er vanskelegast å utvide produksjonen av. Kortene lager fortreffeleg kaos som av og til virker alt for kraftige og av og til alt for svake, men i gjennomsnitt jevner det seg ut. Spelet legger opp til at du blir blokkert av motspelarane heile tida. Vakre byar får ut i alle fall ut av det til slutt.

    Reglar, reglar, reglar…

    Setup
    Når rekkefølgen er satt i begynnelsen, skal spelarane ha brikkene sine i omvendt rekkefølge på høgresida og få tilhøyrande bonusar.

    Kortbruk og discarding
    Du speler kort (som du kanskje får effekten av) og velger ein plass på turen din. Rekkefølge velger du sjølv men du kan ikkje blande saman korteffektar og plasseffektar. Etterpå trekker du eit kort. Du kan discarde kort når du vil. Dette kan du gjere heilt til slutt om ønskeleg. På slutten av turen din skal du ha maksimalt 3 kort.

    Action cards
    A-kort kan du maksimalt claime 4 av. Å claime er å legge det ned foran deg. Der er allerede den personlege assistenten din. Først etter at kortet er claima ved å spele det, kan du aktivere dei. Du kan ikkje aktivere kort som du har på hånd. Om du speler eit ekstra A-kort over 4-grensa, må du discarde eitt av dei andre claima A-korta. I såfall får du ein gratis aktivering av kortet som blir kasta.

    Nettverk
    Tunnelar kan utvide netverket ditt uten at det er byar mellom seksjonane (for dei som ønskjer å koble seg til land tidleg).

    #2083

    Jarle Haktorson
    Keymaster

    Eigentleg eit bra spel som eg likte, men… Eg spelte 4-player, noko som førte til masse blokking. Med få kort på handa, er det få stader du eigentleg får noko ut av korta. Du legg ein plan, og så tek nokon den plassen, og så tek nokon andrealternativet ditt, og så må du leggje ein ny plan der og då.

    Dette førte til ein del tenking og meir kaos/random enn eg eigentleg likte. Eg kunne eigentleg ikkje planleggje så veldig mykje, og det merka eg i løpet av spelet er ein faktor eg har lyst skal vere noko meir framtredande enn her.

    Det finnes mange “blokke”-spel, men dette er kanskje det som “øydelegg mest” i høve planlegging/utbyte.
    Ps: Eg ser Sten Ole skriv at “Du kan discarde kort når du vil. Dette kan du gjere heilt til slutt om ønskeleg”. Slik spelte ikkje me det; eg sat difor med masse dårlege kort eg hadde lyst å bli kvitt, men klarte ikkje. Det kan godt vere opplevinga (i alle fall options) hadde betra seg om eg kunne få ei fresh hand kvar runde eller spart på noko bra.

    Klar for ein runde til, men eg er usikker om fire er rette tal spelarar…

    #2087

    Sten Ole
    Participant

    Pressisering av å discarde når du vil: du får ikkje nye kort når du vil. Eit nytt kort per tur pluss eventuelle fleire kort om actions dikterer det. Maks 3 kort på hånd når neste turen din starter. Det mest taktiske er å discarde til slutt.

    Standard tur:
    – gjere action
    – spele eit kort (som gir effekt om det har rett farge
    – trekke 1 kort

    I praksis vil du ofte ende opp med å spele opp dei gode kortene dine slik at du fleire turer er stuck med 3 drittkort.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You must be logged in to reply to this topic.