Reply To: Sidereal Confluence

#3181
Sten Ole
Participant

Om det blir ein neste gong, vil eg spele noko enkelt. Yengii (teknologi-lisens-rasen) var behagelege nok i at dei trengte litt av alt og bygde litt av alt. Det var likevel vanskeleg å prøve å få teknologi-lisens-businessen til å lønne seg. Dette samtidig som at teknologien gav meg ein tredjedel av poenga som det burde.

A: Du må vite kva teknologiar som gagnar folk eller bordet slik at du har eit fornuftig prisnivå på lisensane.

B: Du må skaffe deg research teams som passer med teknologien. Då må du kanskje kjøpe dei som andre har hos seg. Du må altså prøve å ha oversikt over kva research teams andre har.

C: Du må få folk til å investere i teknologi-businessen din, helst på forhånd.

Spelet blir vanskelegare når andre ikkje veit heilt kva dei treng og kva som er mulig. Alle har hyperfokus på kubane. Så sit eg og prøver å selge Time-share på Kanariøyene til pingvinar som helst bare vil ruge på egga sine i fred.

Dette blir jo berre vanskelegare når Thomas sprer skepsis til time-share-konspetet og skylder den harde vinteren på meg mens han forsyner seg grådig frå sine lett påvirkelige naboar. Blodspora i snøen leier til Thomas. Snart må folk opne augene!