Kvinnherad brettspelklubb › Forums › Spela våre: erfaringar og vurderingar › Kinfire Council › Reply To: Kinfire Council
Kjekt workerplacement-spel. Muffens kunststil som av ein eller annan grunn irriterer meg, kanskje fordi karakterane minner om cosplay-folk heller enn “ekte” fiksjonsfigurar. Kultistar truer spelarane og gir ein potensiell (men litt kjedelig) alternativ måte å vere med i spelet om dei ikkje klarer seg med tradisjonelle victory points. Det virker som at denne stien berre bør utforskes om alt anna er totalt håplaust.
Eg synes 6 spelarar var litt mykje fordi det var mykje nedetid, stort potensial for at ting blei blokkert før det blei din tur igjen, litt få arbeidarar å spele med, og i den egentlige setup-prosessen kan det vere greit at kanskje nokre dårlege rolle/farge-komboar ikkje blir påtvunge spelarane.
Har eit par regel-presisseringar under, men ikkje noko revolusjonært. Regelspørsmål vil i stor grad sikkert omhandle decrees, threats og research cards som kan vere litt uklare på korleis dei fungerer i detalj. Og det ser ikkje ut til at det er lagt ut noko ressursar på nettet for å få dette klarlagt. Eg trur uansett det er viktig at vi leser lover og threats høgt når dei kjem siden det såg ut til at nokre hadde element som var viktige med ein gong. Det gir også stein-kongen forvarsel om at alle steinane hans blir knust om han ikkje gjer tiltak.
Eg må spele det meir for å “sjå” kva det har å by på. Det var eit flott spel.
—
Reglar, reglar, reglar…
Artisan
Artisan-skillen gir patron-bonus også på plassar som ikkje er oppgraderte. Det vil sei at dei er kanskje ein av dei betre arbeidarane egentlig.
Sentry med samme effekt
Du kan ha fleire sentry’ar som gjer det same.
Tax
Det var kanskje ikkje tydeleg, men du skal betale skatt også om du bruker turen din til å arrestere ein kultist.
Crisis
Kriser blir kjørt etter at vedtatte lover har blitt kjørt.
Lighthouse-skade
Om skaden på lighthouse sender lighthousemarkøren under null på slutten av ein runde, får kultistane ein ekstra hidden threat som gir poeng på slutten av spelet.
Kultist-posen
Dersom posen går tom før du har trekt så mange kultistar som du skal, skal det ikkje trekkes fleire. Posen blir ikkje resetta før den svarte kultistleiaren faktisk blir prosessert.