Jarle Haktorson

415 54 544

Email

post@brettspel.no

Spelekveldar

Me brukar SPOND

Sten Ole
Participant

Reglar, reglar, reglar…

Storm
Trilling for stormskade vil også skje i plateau, minor erg og desert areas. Plateau inne i Harkonnengryta er utsatt for storm dersom atombomber har opna opp, og det er berre området inntil holet som er utsatt, ikkje alle. Det opner også opp for angrep frå worms.

Til overs token
Tokenen med med romertalet I er 1 spice point som kan spares til neste runde.

Major troops
Major troops teller som både vanlege soldatar og som ledarar og vil også gjere blomst om til kniv. I Atreides-kontroll blir dei ikkje angripe av storm eller worms, men dei er ikkje i stand til å ri på worms.

Settlement
Om ein settlement blir forsvart så vil denne gi ekstra terningar i forhold til romertalet som ligg under settlement-brikken. Dette er i tillegg til 1 gratis hit mellom combat-runder.

Presciencekort
Det er berre lov til å vinne 2 slike kort per runde. På slutten av runden kan Atreides-spelaren returnere eitt av korta som ligg igjen til boksen. Resten skal blandes tilbake inn i stokken før det blir trekt 3 nye kort.

Paul x 2
Når Paul Muah’dib kjem i spel, skal Paul Atreides fjernes frå spelet

Alt som var sagt i tidlegare post
Kan bekrefte at alt i tidlegare post er sant, så det var fleire ting me bomma på.

Inntrykket mitt av Spacing Guild-ekspansjonen er at det gir eit potensial for ekstreme bakholdsangrep. Eg veit ikkje heilt korleis eg føler rundt dette. Det gjer at Harkonnen kjem seg fortare opp tracken sin, men det gjer også at Atreides kan lettare plage Harvesters (og derfor få inn fleire spacing guild actions). Siden me spelte mykje feil no sist så er det vanskeleg å vurdere balansen i spelet. Men eg trur framover er det ein god idé å ikkje la settlements og sietcher ligge heilt uforsvart.

Eg synes spelet fungerte litt betre med 2 spelar enn med 4 ut frå minnet. Det blei litt meir dødtid i spelet, spesielt når den eine spelaren på laget gjorde dei “relevante” actionane. Mykje av reglane behandla spelarane som ein spelar likevel, og det var ikkje distinkte enhetar som høyrde til eine eller andre spelaren. Så einaste fordelen eg ser er at du ikkje treng å vere åleine i eit rom med ein annan person.

Som heilhet trur eg spelet likevel har gode kvalitetar. Du har 20 ting du har lyst å gjer på runden men må koke ned planen din til kanskje 5. Og dei 15 tingene som du ikkje får gjort, er alle åpne sår og uforløyste draumar som heimsøkjer deg resten av spelet.