Sten Ole

  • Lacerda slår til igjen med eit veldig typsisk Lacerdiansk spel. I dette spelet er du ein “society” med folk som har idear, finner opp saker og ting og bringer oppfinnelsane til verden. Alt frå hjulet tidleg i spelet til kunstig intelligens mot slutten. Eg vil påstå at spelet er litt meir abstrakt enn mange av dei andre spela til Lacerda. Det er…[Read more]

  • Eg er med på ny omgang Pax Hispanica for å sjå om betre kjennskap forbetrar inntrykket. Pax Pamir er eit spel som eg likte godt frå første stund. Pax Porfiriana er lenge siden me har spelt no. Eg syntes det var vanskeleg første gongen. Litt mindre vanskeleg andre gongen. Me burde kanskje få det på bordet igjen fordi no eg knapt hugsar noko frå spe…[Read more]

  • Phil Eklund presenterer sin utgave Maracaibo. Og han gjer alt han kan for å gjere spelet sitt vanskeleg å lære seg:

    – Ingen regelhefte ute på nett
    – 1 player aid som alle burde ha sin eigen utgave av
    – Fleire reglar som burde vore visuelt tilgjengeleg for spelarane som heller potensielt ligg begravd i regelheftet
    – Regelheftet er skrive på ein…[Read more]

  • Fekk til ein ny omgang med med Vijay-. Det var forfriskande lett å få i gang sjølv om player aidane er skummelt store. Som alltid i slike spel, var det 2 mot meg der alle ressursar og actions blei brukt til å knekke kalifatet. Mongolane inntok hovedstaden og busette seg der storparten av spelet. Det gjorde det vanskeleg å effektivt unde…[Read more]

  • Hyggeleg spel som med fine mekaniske familieintriger. Overgår seg sjølv med tanke på at det berre er eit kortspel, men krever at ein lever seg litt inn i “handlingen” for å verkeleg setje pris på det.

  • Ny hyggeleg gjennomspeling av Anachrony med 3 spelarar. Modulval: Fractures of Time / Hypersync / Quantum Loops.

    Spelet er unødvendig stort på bordet. Det er eit monster av eit brettspelprodukt. Eg er takknemlig for kvar gong eg ikkje treng å forklare korleis ein speler. Det er ein del prosessar eg må kunne for å vere godt med og det er esse…[Read more]

  • Ny speling av dette nesten 5 år seinare. Enkelt spel i forhold til reglar. Du bruker diskar på bygningar for å legge andre diskar utpå kartet. Dette gir tokens som aukar verdiar på tracks som gjer at du får meir til neste runde. Spelet belønner dei som har kome høgt på trackane og fått mange diskar utpå kartet. Det er litt konkurranse om å låse…[Read more]

  • Reglar, reglar, reglar…

    Targeting roll
    Du treng berre gjere targeting roll (for avstand) når du skyt med artilleri eller “ordinance” (med kvitt felt på chit’en). Vanlege riflemenn og maskingevær går rett til fire attack roll.

    Fire attack roll
    Hindrance trekkes frå på fire attack roll når det ikkje er “ordninance”. Om den totale modifi…[Read more]

  • Me fekk ein halv runde Ankh og det må bli kommentert. Spelet er på overflata enkelt, med enkle reglar, enkel struktur og rask flyt. Men, eg vil påstå at spelet egentlig er avansert likevel, og kanskje på ein litt teknisk og umenneskeleg måte. Korleis får ein poeng i spelet? Kva actions fører til at ein vinn spelet? Begge desse spørsmåla har vansk…[Read more]

  • Eit lite tilleggsskriv etter to rundar Spirit Island medØyvind i går:

    Eg ser at mykje av det eg allerede har skrive om spelet dekkjer mykje av kva det går i. Spelet er orientert rundt “Invader-algoritmen” som kjører kvar runde: Explore, Build, Ravage. Desse skjer i 2 felt per spelar i begynnelsen, så etter kvart 4 felt per spelar. Om inva…[Read more]

  • Galactic Renaissance er 80% testa (fordi me valgte å hoppe av i svingen), men eg trur ikkje fullverdig speling hadde endra inntrykket mykje. Eg er skuffa.

    Eg vil sei at spelet er uegna til å gi glede på første speling av ein drøss med grunnar. Det eine er at spelet lever på at du er 100% innforstått med kva alle advisorane gjer og korleis ein ta…[Read more]

  • Ok, Daitoshi. Hmm… Førsteinntrykkene er mange og uavklarte.

    Spelet handler om å vere ein industrimagnat i ein fantasiverden som føles som ein blanding av steampunk med punken bytta ut av fargerike barne-TV-motiver. Byen er i utgangspunktet drevet av store fantasidyr. Vår jobb i spelet er å få inn litt dampmaskinar og elektriske lys fordi det e…[Read more]

  • Enig. Kjekt programmering/drafting-spel. Om eg speler det igjen, blir det meir turgåing på meg.

  • Ny runde, nye aliens. Same gøye opplevelsen. Noko som merkes mykje meir på runde to var spelet sin evne til å fore deg med bonusar som gjer at du kan holde aktiviteten gåande litt lenger. Sånn sett minner det litt om Gaia Project eller Lost Ruins of Arnak (som folk på BGG likar å samanlikne det med). Du startar runden med å tru at du berre har råd…[Read more]

  • Black Forest er eit spel om glassmaking i middelalderen, eller er det eit spel om å vere bonde? Det er i alle fall det du driver med. Du er ein landeigar som samler kyr og grisar, dyrkar marka som er. Og så har du ein plagsom glasmakar i skogen din som stjeler sand og tømmer og dumpar glass i lageret ditt. Du har også ein kokk som også tek seg…[Read more]

  • Czech Games Edition kjem igjen med ein my arbeidshest av eit spel, denne gongen om reiser rundt i solsystemet og signalvirksomhet i det ytre rom. Du skal kjent stil gjer du ein main action og så mange free actions som du orker før du lar neste spelar speler. Dette fortsetter heilt til alle har sagt pass. Så er det litt “produksjon” av nye re…[Read more]

  • Høyres ut som at mottagelsen av spelet var litt lunken. Forhåpentligvis er dette eit symptom på at folk ikkje veit korleis dei skal spele eller at reglane ikkje sitter. Då blir det bingospeling i sakte kino som eg trur begge er aspekt som ikkje er tiltenkt i designet. Eg trur spel har lett for å gå i bremsekloss-modus om spelarar prøver å spele p…[Read more]

  • (Bildet til Rune viser ikkje)

    Spelet ser skummelt ut, men når grunnmuren i kva som skjer er forstått så er det eit ganske lett spel å spele. Du bruker to terningar og gjer ein ting på den oppdragerbare menyen din heilt til du tom for vetige actions så kjører du ein “reset” som gjer at spelet kjem litt nærmare ein rundeavslutning.

    Spelet smykker…[Read more]

  • Eg må vel nesten seie noko om Saltfjord. Det er ein oppdatert versjon av Santa Maria, som eg veit lite om. Inntrykket mitt av dette er at det er Praga Caput Regni i annan innpakning med heilt andre mekanikkar. Likevel er feelingen den samme. Det er eit innvikla samsurium av ulike fokusområde som alle gir poeng.

    Du henter terningar frå eit ut…[Read more]

  • Ojojoj! No gjenstår det berre å finne ut kva som skal spelast først og sist.

  • Load More