Sten Ole

  • Ny gjennomspeling med fire. Poeng 28, 24, 20, 20. Spelet var “trangare” med 4 og litt meir interaktivt. Det var interessant å sjå korleis alle fekk noko til med å gjere litt forskjellig. Inntrykket mitt er forbetra frå bra til kjempebra. Det er mykje dybde i tile-legge-delen og korleis ein løyser puslespelet.

  • Trur eg hadde godtatt era 3 meir om det ikkje gav deg 80% av poenga dine. Vanskelig å fikse noko anna utan å endre på alt. Kanskje ein kan booste viktigheten av dei andre era’ene med å gi tredobbelt poeng på era 1 og dobbelt på era 2? Eller noko i den duren? Kanskje det berre gjer ting verre…

  • Premiss: Du styrer eit rom-corporation som skal tjene penger på å oppdage og kolonisere rymden. Du er ikkje aleine. Motstandarane speler same spelet. Du må gjere det du kan for å vere førstemann å nå kriteriene i kontrakter frå jorda. Det er altså konkurranse, men også samarbeid gjennom å utnytte konkurrentane sin infrastruktur og basar. Spe…[Read more]

  • Eg er uenig, Thomas. Med nesten alt.

  • Prophecy of kings

    Inntrykket er at dette er ein heilt grei ekspansjon på spelet som passer inn med alt det andre som allerede var der.

    Rasar
    Dei nye rasane ser ut til å ha sine særegenhetar, men er ikkje overpowered. Fleire har naturlegvis element som bruker nye grunnmekanikkar i spelet.

    Nye kart tiles
    Nye kart tiles var det beste med ek…[Read more]

  • Reglar, reglar….

    Forresten lite å påpeike her. Dei tinga me lurte litt på var som me hadde resonnert fram til.

    Ein kan kjøpe “lokk” frå kva skip ein vil uavhengig av kvar harbormasteren står.

    Skipa hoppar frå sandbank til sandbank og får bonusane som det hoppar over. Når ein islet-tile blir lagt der det står eit skip, legges skipet på den si…[Read more]

  • Dette er eit veldig kompetent designa worker-placement-spel med god ikonografi og flyt. Det virker som eit spel der ein kan gjere mykje forskjellig for å oppnå ein god score. Nesten uansett kva du gjer i starten så kan ein sikkert spele vidare i same sporet å få det godt til.

    Mini-gamet du heile tida må jobbe med er å legge tiles på kartet.…[Read more]

  • Eit kjærleiksbrev til GLOOMHAVEN

    Intro
    No har eg over fleire spelekveldar fordjupa meg i Gloomhavens indre vesen saman med Thomas og person X. Eg ser kvifor dette spelet fortjener å vere ca #1 på BGG, men samtidig høyrer det ikkje heime på denne plassen. Dette spelet er eit monster av ein produksjon – galskap printa ut i papp.

    Rune kjøpte denne…[Read more]

  • Eg har eit slags ikkje-innspel på det eg har lest. Kva slags praktiske konsekvensar dette har er ikkje konkret beskrevet, så det blir vanskelig å gi særlig respons. Det ser i utgangspunktet harmlaust ut, eit grep for å min/maxe støtteordningar + “Me skal lansere ei nettside”.

  • Første gjennomspeling av dette spelet var kjempetungt. Brettet er fullt av informasjon i ein uleseleg blå farge. Player-brettet ditt er like fullt og kryptisk. I starten av spelet får du utdelt ei bok med tittel “Player Aid”. Første møtet med spelet er som om du har fått ein jobb du er ukvalifisert for. Lacerda-effekten, kalles det.

    Men gradv…[Read more]

  • City of Kings er eit coop RPG-brettspel med 1 til 4 spelarar. Du kjører gjennom eit scenario med ein serie med quests som må fullføres før du kan vinne spelet. Spelet skjer på eit grid med tiles som stort sett er skjult og må oppdages. Kvar karakter får 4-5 actions som kan fordeles på standard actions etter enkle reglar.

    Etter kvart oppdage…[Read more]

  • Ny speling av dette i går som filler. Inntrykket er litt forbetra. Det er mulig utfallet fortsatt er ganske random, men du har det ganske gøy underveis mens du prøver å finne ut kva dei andre prøver å få til. Korta er av og til umåteleg kraftige både til å få til power moves eller til å totalt sabotere ein faksjon at det er komisk.

    De…[Read more]

  • Dette spelet minner meg om Foodchain Magnate. Tematikk, bilde og mekanikkar er heilt annleis, men spelet gir samme følelsen. Dette er eit spel som vil deg vondt. Om du gjer ein feil, så får du føle det resten av kvelden. Om du gjer alt rett, får du også oppleve smerten når ein random event tar fra deg alt du har oppnådd. Og dersom spelet ikkje g…[Read more]

  • Dette spelet er Xia i forkledning. Du har stor frihet til å gjere kva du vil. Handle, slå til mot handelsskip, føre krig, gjere quests eller følge rykter. Du ruster også opp skipet ditt med meir utstyr eller skaffer deg eit heilt nytt eit. Eller du kan dø og begynne omtrent på nytt.

    Eg trur spelet kan oppleves langsommeleg om spelegruppa ikkje…[Read more]

  • Kva slags spel er det som er meir Rune enn eit spel der ein slåss for å vinne herredømme i Japan? Det finst ikkje. Dette spelet inneheld all usikkerheten som finnes i krig. Kva du har på hånd bestemmer om hæren din kan slåss. Du har ingen anelse om kva motstandaren kan få til. Men om motstandaren din investerer i å vere først i runden, så veit d…[Read more]

  • Ikkje så mykje å tilføre utenom at spelet overraska. Eg forventa eit tyngre, tørt og lengre spel. Men dette var luftig og kjapt. Spelet inneheld mange “take that”-element der ein bruker kort til å knabbe til deg ressursane i spelet, der korta negerer effektane som motstandaren skulle til å gjere; eller der du stjeler initiativet slik at du blokk…[Read more]

  • Det er slutten på brettspelsommar 2020 på Sunde skule. Istida nærmer seg. Fire dyreartar blir satt på prøve: Ornithurae Runus, Amphibia Stenolus, Reptilia Sturlus og Arachnida Anders.

    Kuldebølga set press på mykje av dyreriket tidleg som fører til at dei prøver seg på nye typar mat. Unntaket er dei seintutviklande (nokon vil til og med sei “tilb…[Read more]

  • The Gallerist fortel historia om deg, den ydmyke galleristen som er på jakt etter penger, innflytelse og popularitet. verktøykassen du kan nå måla dine med inneheld å kjøpe kunst frå obskure kunstnarar som du deretter promoterer med nettverket ditt. Med tilstrekkeleg innsats er kunsten til den no anerkjente kunstnaren meir verdt og klar for salg.…[Read more]

  • Quintius kjem heim igjen på kvelden etter nok ein traust dag på senatet. Roma skulle reformeres, men ikkje i dag heller. Badehuset hadde vore neste stopp om situasjonen var annleis. Men Lucius hadde blitt forført av penger og lauslege lovnader. Dei andre senatorane også.

    Quintius sukker aleine på møterommet med bare den store planen for å gjenre…[Read more]

  • reglar, reglar, reglar… (eg taper krigen, men kjemper vidare til augene tørker inn og hjernen råtner)

    Krig
    Eg trur det skjedde mykje rart i håndteringa av krigskorta. Men konseptuelt gjorde me mykje rett. Av og til.

    Når eit krigskort dukker opp skal det i utgangspunktet i “inactive wars”. Om kortet har eit skjold-symbol, går det rett inn i ac…[Read more]

  • Load More