Rune Hanssen

Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 183 total)
  • Author
    Posts
  • #4272
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Eg samlar på Lacerda!

    Inventions: Evolution of Ideas er på veg.

    #4264
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Me har fleire spel i denne sjangeren. Firefly og Xia er døme på dette. Fekk nyleg testa M&M igjen med fire spelarar.

    Gnagsåret her har vore «port action» som er ein av tre actions du gjer på din tur. Om du startar med port action så kan det ta litt tid dersom du ikkje veit prosedyren. Opplevinga på sist speling var god. Alle var effektive og daudtida vart minimal. Eg følte også at alle korttypane var brukt meir enn før. Spesielt Glory Cards.

    Combat-systemet er litt crunchy, men fungerer. Som vanleg kan ting gå skrekkeleg galt og du mistar din kjære kaptein, båt og alt ekstrautstyr. Då er det berre å bite det i seg og smile tappert vidare utan håp.

    Merchants & Marauders er eit bra handel- og piratspel.

    #4160
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Solomode i brettspel er ofte eit uinspirerande slit og treff nok best kalkulerande min/maks-elskarar.

    Einaste soloprosjekt eg kan gjere er regelstudie i spel som har inspirerande mekanikk som t.d. «Card driven». Regellesing er uansett best sosialkonstruktivistisk 😇

    #4156
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Den minimale forskjellen er vel helst for end game. Undervegs er du jo nødt til å selgje for å få kapital til å handle.

    #4121
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Det blir klårare og meir «fornuftig». Eg vil tru eit spel tar 2 timar.

    #4110
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Viagramanana?

    Viharamanaja?

    Vijayzeemama?

    #4053
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Det er ikkje uendeleg med kort, og dei korta som overstyrer reglane er ikkje umogleg å forstå. Etter to-tre fullstendige spelingar kjem det til å gå glatt 😇

    Spela i serien krever litt:

    1. vilje til å ta livet med ro i opptil 9 timar
    2. kunne sitje i ro lenge ved eit bord
    3. kunne lese engelsk
    4. kunne planlegge matrasjonar gjennom speleøkta

    Heldigvis har ikkje spelet idiotiske mekanikkar som gneg tidsmessig. Det er kun eitt trill i alle kampar. Lovely.

    Regellesing er ein tidstjuv, men det forsvinn etter kvart.

    5. kunne vise pågangsmot og vite at det blir betre

    #4052
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Litt om kalkulering rundt battles på land:

    Field battle

    Attacker:

    Leader = 1 die per battle rating point from highest rated
    Regular = 1 die
    Militia = 1 die
    Cavalry = 1 die

    Cavalry charge?
    Yes = 1 die for 1st cavalry unit
    +1 die for every two cavalry beyond the 1st

    Defender:

    Defender = 1 die
    Leader = 1 die per battle rating point from highest rated
    Regular = 1 die
    Militia = 1 die
    Cavalry = 1 die

    Cavalry charge?
    Yes = 1 die for 1st cavalry unit
    +1 die for every two cavalry beyond the 1st

    Hits?

    Each «5» or «6» is a hit
    The first «4» is also a hit if at least one of the following:
    – 2 dice from regulars
    – 2 dice from cavalries
    – being the defender?

    A second «4» is also a hit if 4 dice is generated from these recourses.

    Winner?

    Most hits
    Defender in case of a tie

    Casualties?

    1 unit for every hit
    If both forces are wiped out – most rolled dice retains a unit
    If still tied – defender retains a unit

    Siege dice calculation on assault

    Attacker:

    Leader = 1 die per battle rating point from highest rated
    Infantry = 1 die per two units (1:1 if fortress not occupied)
    Cavalry = ignored
    Siege artillery = 1 die (2 dice if fortress not occupied)

    Defender:

    Defender = 1 die
    Leader = 1 die per battle rating point from highest rated
    Infantry = 1 die

    Assault successful if attacker gets at least 1 hit and retains at least 1 survivor and all defending units are lost.

    Unsuccessful assault if attacker scores no hits, lose all units, or has fewer units than the defender. Must retreat.

    #4044
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Regelpurge – avgang 2

    Ojay! Spelet er kjekt med aksjehandel og utbygging av jernbanen for best inntekt undervegs. Slutten derimot – er gørrkjedeleg. Håpar Sten Ole finn ut variantar til å droppe grinding på slutten 😇

    Shiko2

    #4038
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Operation round

    – bygging av tiles følgjer phases. Det vil seie at grøne tiles blir mogleg når tog 3 er tilgjengeleg

    – Pay out dividends gjeld berre frå den inntekta som toga til selskapet får inn. Og som me diskuterte heftig i første testspeling, så skal alle shares som ligg i open market betale dividends til selskapet

    #4037
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Reglar, reglar, reglar…

    Viktige punkt:

    Phases – rundane held seg i same «bane» så lenge kvar togfarge er aktiv på markedet. Dvs. 1 stock round og 1 operation round så lenge det er tog med talet 2 tilgjengeleg.

    Private companies forsvinn (closes) i phase 5.

    Stock round

    – første stock round gjev forbod mot å selge shares.

    – Open market kan ikkje innehalde meir enn 5 shares frå ein type selskap

    – Sold out betyr at alle shares er kjøpt opp av spelarane og ingen ligg i Open market

    – når du har solgt ein type shares, kan du ikkje kjøpe ny frå same selskap

    – du kan berre kjøpe 1 stk. shares på din tur

    #4017
    Rune Hanssen
    Keymaster

    No har eg testa to nye omgangar med fem og seks spelarar. Reglane på plass og meir flyt. Spelarane var jobbkollegaer med mindre nerdefaktor. Dei likte spelet veldig godt og forstod opplegget.

    Sjølv synes eg det fungerer godt som eit social deduction spel. Ein engasjerer seg i movements og kortflyten mellom spelarane, og i bunkane som ligg til kvart rom. Fyrer fort opp diskusjonar.

    Alt i alt gjev brettet og mekanikken spelet ei spenning frå start. Eit spel varar ca. 60 min.

    #3843
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Andre testrunde flaut godt over dei sju hav. Eit solid spel med papirpengar av høg kvalitet. Fin dynamikk mellom spelarane og rett konsistens mentalt og tentativt.

    #3842
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Tikk takk action skritt for skritt. Ikkje kjedeleg, men litt absurd opplegg med modulbaserte lange skip med ting på i snodige kanalar. Stemninga og grafikk verkar som ein feberdraum med tannhjul og kube i firkanthol. Eg er i dissonans.

    $trade$

    #3801
    Rune Hanssen
    Keymaster

    Fekk testa full gjennomgang på nivå 3-2.
    Spelet er ein konkurranse i å få utnytta kombinasjonar av symbol, metal, plast og papp kvar tur. Du sit for det meste for deg sjølv og eltar hjernedeigen. Eg vil tru speletida vil kortast ned etter nokre spelingar. Kampsystemet er ei problemløysing framfor guts and glory, noko som passar dette spelet.

    Eg fekk assosiasjonar til Cidereal Confluence i eit meir kompakt system. Episk? Ikkje akurat, men det er tilfredstillande å få til ting, og eg var nøgd med poengsummen på slutten.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 183 total)