Site-Wide Activity

  • 4ar-trill i field battle
    Tell opp terningar du har fått frå:
    – infanteri
    – kavalri (+ kavalricharge)
    – ekstra-terningen for forsvar
    – ekstra terningen frå å vere trekantområde

    0-1: ingen hits frå 4
    2-3: maks ein hit frå 4
    4+: maks to hits frå 4

    Casualties i field battle
    Første hit tek ein hest om det var ein kavalri-charge. Resten må fordeles…[Read more]

  • Det er ikkje uendeleg med kort, og dei korta som overstyrer reglane er ikkje umogleg å forstå. Etter to-tre fullstendige spelingar kjem det til å gå glatt 😇

    Spela i serien krever litt:

    1. vilje til å ta livet med ro i opptil 9 timar
    2. kunne sitje i ro lenge ved eit bord
    3. kunne lese engelsk
    4. kunne planlegge matrasjonar gjennom spel…[Read more]

  • Litt om kalkulering rundt battles på land:

    Field battle

    Attacker:

    Leader = 1 die per battle rating point from highest rated
    Regular = 1 die
    Militia = 1 die
    Cavalry = 1 die

    Cavalry charge?
    Yes = 1 die for 1st cavalry unit
    +1 die for every two cavalry beyond the 1st

    Defender:

    Defender = 1 die
    Leader = 1 die per battle rating point from…[Read more]

  • Då er reglane 0,0043% på plass. Inntrykket mitt er at dette på eit eller anna tidspunkt blir spelbart. Men forutsetningen er mykje meir heimelekse på alle enn Here I Stand og Virgin Queen. Dette er rett og slett fordi alle faksjonane er 300% meir kompliserte enn i tidlegare spel. Dette er reglar som ein må halde styr på sjølv, fordi for eksemp…[Read more]

  • Shikoku er eit av dei mindre skumle 18xx-spela og er eit godt alternativ for normale folk som ikkje vil forville seg heilt inn i 18xx-verden. Det er ikkje ørten forskjellige togfirma med mykje spesialreglar og det er ikkje aksje-emisjonar og fusjonar på aksjemarkedet. Det går med andre ord an å spele dette for første gongen og ha det gøy.…[Read more]

  • Regelpurge – avgang 2

    Ojay! Spelet er kjekt med aksjehandel og utbygging av jernbanen for best inntekt undervegs. Slutten derimot – er gørrkjedeleg. Håpar Sten Ole finn ut variantar til å droppe grinding på slutten 😇

    Shiko2

  • Operation round</strong

    – bygging av tiles følgjer phases. Det vil seie at grøne tiles blir mogleg når tog 3 er tilgjengeleg

    – Pay out dividends gjeld berre frå den inntekta som toga til selskapet får inn. Og som me diskuterte heftig i første testspeling, så skal alle shares som ligg i open market betale dividends til selskapet

  • Reglar, reglar, reglar…

    Viktige punkt:

    Phases – rundane held seg i same «bane» så lenge kvar togfarge er aktiv på markedet. Dvs. 1 stock round og 1 operation round så lenge det er tog med talet 2 tilgjengeleg.

    Stock round

    – første stock round gjev forbod mot å selge shares.

    – Open market kan ikkje innehalde meir enn 5 shares

    – Sold out bety…[Read more]

  • Shikoku

    18xx-sjangeren. Det handlar om å vere investor og sjonglere med aksjar, drift av togselskap og utvikle Japan sine transportruter på øya Shikoku. Eit spel der lite er opp til tilfeldighetane. Spelet varer til ein spelar går «bankrupt» eller at banken kræsjar. Med andre ord – ei god stund.

    Reglane er ikkje på plass enno, men tre timar med sos…[Read more]

  • No har eg testa to nye omgangar med fem og seks spelarar. Reglane på plass og meir flyt. Spelarane var jobbkollegaer med mindre nerdefaktor. Dei likte spelet veldig godt og forstod opplegget.

    Sjølv synes eg det fungerer godt som eit social deduction spel. Ein engasjerer seg i movements og kortflyten mellom spelarane, og i bunkane som ligg til k…[Read more]

  • Eg undra meg over kor eg hadde høyrt namnen på designeren før, Stefan Godot. BGG gav meg svaret. Han er faren til Human Punishment: Social Deduction 2.0 som eg har i hylla mi (og er umulig å få solgt). De hugsar kanskje at me testa det på SFO-bygget på Undarheim skule. Mykje random sikting og skyting og lite Social Deduction fordi folk hadde…[Read more]

  • Dette spelet er Hardrian’s Wall i Twilight Imperium-klær. Du har eit sett med ressursar som du bruker til å krysse av ting som gjer at du kan krysse av andre ting osv heilt til du går tom. Så fortsetter du. Twilight Inscription har meir granulære turar enn motparten og deler opp brettet i 4 deler der du berre aktiviserer ein om gongen. Det har…[Read more]

  • Reglar, reglar, reglar…

    Check State
    Når du du avdekker at nokon har dødd, skjer to ekstra ting. Det blir ein Vote og og det blir lagt eit roomkort inn i kortstokken til rommet der døden var avdekka.

    Bruk av kamera
    Du skal også putte eit roomkort i stokken etter å ha sjekka personen eller rommet.

    Vanskeleg å seie om eg likar spelet eller…[Read more]

  • Mange lure ideear å finne i denne euroen. Det er eit worker-placement-spel der kvar arbeider har ferdigheter som kan trenes, og desse ferdighetane trengs for at arbeideren skal kunne bruke den eller den action-spacen. Handlingen går ut på å forflytte seg til sjøs og på land, oppdage dyr, slå leir, skrive brev og sende eksemplar av funna dine t…[Read more]

  • Dj

    Worker placement med synergiar i store mengder. Mykje hjerneaktivitet og gøye forskningsprosjekt og teltaktivitetar på øyane.

  • Feide rettelse
    Liten Korreksjon angåande feide og feidekubar. Kubane går fortsatt vekk når du gjer dei om til terningar, men einaste vanlege måten å få inn nye kubar på er å stjele sau og kyr med raid.

    Ok, så no har eg fått sove litt på erfaringen, dobbeltsjekka reglar og blitt litt meir klok på dynamikken i spelet. Og eg trur spelet blir…[Read more]

  • Eg synst dette var eit litt underleg spel. Me slåss for sau og ære(?). Poengene renner inn og det er litt vanskeleg å forstå kva spelet oppfordrer deg til å gjere. Etter regelrensk er eg litt klokare og trygg på at det er ein intensjon bak ideane til spelet.

    Eg synes spelet er ein fisk inni ein ulvepels inni eit saueskinn. Det er kledd som eit G…[Read more]

  • Br

    GMT-forsøk på Eurospel. Mykje fluxx med terningane, men likevel ganske jamn poengscore. Mykje snusk mellom linjene i dette spelet. Kanskje ein regelrens vil få vekk ullsmaken.

  • Ein av dei meir strømlinjeforma og fredelege Rosenbergerane der ein treng lite forklaring for å kome i gang. Det er egentlig ein city-builder der du forvalter ressursar og ekspanderer. Ein treng ikkje mate nokon og blir ikkje så veldig hindra av motspelarar, så det er eit perfekt spel for å slappe av ein torsdagskveld. Dessverre formerer ikkj…[Read more]

  • Oel

    Rosenbergblanding av Le Havre og Arle og litt anna. Klosterbygging der kort fungerer som bygningar, skog og torv. Ein har tre geistlege som ein bruker til actions. Desse kan også hyrast av motspelarane som i praksis hindrar deg i å få brukt arbeideren eller action på ein av bygningane dine. Oversikteleg trass i mengder med kort og papp. Jamn poe…[Read more]

  • Load More