Site-Wide Activity

  • Ny oppdatering etter ferdigspelt test med Sturla og Tor Inge.

    Aggressivitetsnivå 3/4
    Kompleksitetsnivå 3/4

    Oppsettstid: Ca 70 minutter med ein person.
    Opplæring og speleroppsett: Ca 60 minutter.
    Speling: Ca 5 timer.
    Oppvask: Ca 10 minutt.

    No fekk eg og Tor Inge ein ferdigspelt runde mens Sturla fekk ein første smakebit. Tredje sykelen i spe…[Read more]

  • Fekk testa full gjennomgang på nivå 3-2.
    Spelet er ein konkurranse i å få utnytta kombinasjonar av symbol, metal, plast og papp kvar tur. Du sit for det meste for deg sjølv og eltar hjernedeigen. Eg vil tru speletida vil kortast ned etter nokre spelingar. Kampsystemet er ei problemløysing framfor guts and glory, noko som passar dette spele…[Read more]

  • 4.56 i Weight på BGG…. For å samanlikne med andre populære spel i klubben:

    Ark Nova: 3.73.
    Caverna: 3.78.
    Fief: 3.82.
    Dominant Species: 4.04.
    Twilight Imperium IV: 4.31.
    Virgin Queen: 4.43.
    Here I Stand: 4.53.

    Utan at eg har sjekka alle spela, trur eg Voidfall dermed er det tyngste spelet me har i klubben. Vent litt? Kva betyr tungt? Vil de…[Read more]

  • ChatGPT fekk i oppdrag å reinskrive til god nynorsk, forbetre struktur og bruke meir avansert vokabulær:

    Voidfall: En Dypdykk i Galaktisk Erobring

    Voidfall er en imponerende brettspillperle, innkapslet i en forseggjort eske av fiolett og oransje. Å bringe dette mesterverket til bordet minner om den omhyggelige oppsettprosessen i Gloomhaven, de…[Read more]

  • Voidfall. Det er ei kjempeeske fylt med fiolett og oransje. Det tok si tid å få det på bordet. Det minna i dette litt om Gloomhaven der kvar ein stein må nøye leggast på bordet på anvist plass. Dette i seg sjølv betyr nok at ein Voidfall-kveld må planleggast på forhånd.

    “Weight: 4.56 / 5” -BGG

    Eg er forberedt på å drukne i reglar, ein vegg med…[Read more]

  • Ok, vi er nesten to år seinare. Ny prøve, denne gongen med 2 store ekspansjonar ekstra og 1 mini-ekspansjon.

    Først, litt bakgrunn om spelet.

    Grunnspelet har eit actionkortsystem som liknar Brass. Du har ei hånd med kort. Kvar gong du brukar eit kort, gjer du ein action. Du får to actions per tur. I Brass har berre innholdet på korta noko å sei…[Read more]

  • Reglar, reglar… reglar…

    Settle
    Første talet på settle er for provinsar i same region som capital og samtidig rett på sida av capital.

    Keep
    Keeps lar deg oppjustere ein terning eit steg per level for alle keeplevels i og i nærleiken av provinsen på siste meleefasen i kamp, også offensivt. Du kan gjere det fleire gonger på same terning. I till…[Read more]

  • Spelet som likner med på dette spelet er kanskje Eclipse. Du har relativt kjappe turer der du gjer ein ting. Du samler poeng, oppgraderer militærtypane og samler poeng i tillegg til å få teknologi som gjer spesielle ting. Utover spelet virker det som at ting blir meir krigersk, men det slutter før hjulene detter av.

    Det er i tillegg mang…[Read more]

  • Litt sein debrief på Kanban EV. Det som er med Lacerda-spel er at det ikkje er så vanvittig mykje nytt å rapportere på dei. Dei er langt frå like, men alle (eller mange) har dei same kvalitetane. Det er mekanikkar som er modulært inndelt i seksjonar, men som samtidig knytter seg til alle dei andre seksjonane. For at ein tur skal føles god, må du…[Read more]

  • Eg har spelt både nivå 1 og nivå 2. Eg opplevde dei som omtrent like vanskelige med stor fleksibilitet om gjennomføringen og mulighet for å vinne på første forsøk.

    Nivå 3 var både brutal og gav lite rom for kreativ sandbox-speling. Du hadde eit stort problem som måtte løysast på nøyaktig ein måte uten sjanse til å innsjå at det ikkje var altern…[Read more]

  • Eg opplever det som ein kombinasjon. Spelet er sentrert rundt kortene. Når eg får 2 sailors og ein harbor på førstehånda mi, så styrer spelet meg mot å utnytte den synergien, få ein fornuftig økonomi og bruke dette vidare i spelet og føre mykje krig. Om du får shipbuilder og innkeeper så går du for assistentar. Om du får explorer og pioneer så bl…[Read more]

  • Det skulle altså ta to år før eg prøvde Unsettled på ny. Reglane (med hjelp av Sten Ole) kom fort tilbake. Men heldigvis kom også stemninga også. For dette er eit spel meint for å skape stemning. Ein felles kamp mot det som møter oss. Og kva gjorde me idiotar? Gjekk rett laus på ein Nivå 3-planet, som i løpet av kort tid tok knekken på oss. Ell…[Read more]

  • Dei to første gongene eg spela dette spelet, elska eg det. Hadde det på 1. plass på kåringa årsmøtet 2021. Har så spelt det nokre gonger igjen sidan då. Framleis eit veldig kjekt spel, men merkar at eg jaktar litt meir på poeng, enn rein “nytelse”. Så problemet er meg, ikkje spelet. Dei første gongene berre farta eg omkring, utforska jungelen,…[Read more]

  • Eg trur spelet går an å elske, men det er nok enklare dersom ein har spelt KM 1 før. Spelet krever litt erfaring for å vite kva ein i det heile skal gjere på. Og opplevelsen vil ikkje nå heilt opp om motspelarane både bruker lang tid og samtidig ender opp med å gjere meiningslause ting.

    Med andre ord er det me som er problemet og ikkje spelet.…[Read more]

  • Ser ikkje ut som dette spelet fall i smak. Det var synd. Eg har nostalgiske forhold til det, som eit av dei aller første brettspela eg kjøpte. Fann aldri ut av reglane. Dette var før Internett, og med eit regelhefte som me i etterkant fann ut var full i feil, blei det aldri fullført, og til slutt gitt til Rune.

    Men er det håp? Eg ser det ligg…[Read more]

  • Reglar, reglar, reglar…

    Kompensasjon for død noble
    Ein død noble får igjen 1 crown kort frå stokken per 2 kort han tapte, ikkje berre dei som går inn i chauncery. Dette gjeld altså også kort som blei ufrivillig tapt til motstandaren, kort som gjekk i discard-pilen, major battle-/siegekort.

    Sea move
    Om du skal av på ei havn med ein fortifi…[Read more]

  • KM2

    Då er studierunden gjennomført. Kan minne om Fief: France 1429 – men ein er litt meir i nåde under event deck. Ein regel-purge så er me der. Trur spelet funkar bra og ikkje tek for lang tid.

  • I 1824 eller noko var det ein krig som ingen har høyrt om eller bryr seg om borte i Canada. Eller det var det Jarle sa, så då må me tru på han. Det at nokon har laga eit spel av denne angivelige krigen er nok ein indikasjon på at det ikkje berre er total løgn.

    Nok om krigen. Dette er eit ganske trivelig spel som fungerer litt om Axis and Allies…[Read more]

  • Velkommen til Atlantic Chase. Eit spel som omhandler 2. verdenskrig til sjøs med fokus på overflatefartøy og krigståke. Spelet utspeler seg i eit tenkt hovedkvarter der informasjonen du får inn er usikker, forsinka og usynkronisert. Ordrene du sender ut er på samme måten usikker, forsinka og usynkronisert. Så resultatet er at brikkene på brettet…[Read more]

  • Load More