Sten Ole

  • Prosjekt Vindication er i gang!

    Eg har lurt med meg Vindication heim til klargjering av speling. Målet er å få testa den nye ekspansjonen til Chronicles samt andre rare modular som me sikkert ikkje kjem til å bruke så mykje igjen, berre for å få litt feel på dei. Eg prøvde først å researche digitalt, men dette var vanskeleg siden eg ikkje hadd…[Read more]

  • 2. speleomgang fekk eg inntrykket at eg ikkje speler spelet undervegs. Eg ser på kontraktane mine (end game points), legger ein heilhetleg plan. Så blir spelet eit flytskjema der du spør: “Kan eg utføre planen denne turen?” Om svaret er ja, så gjer du det. Om svaret er nei, så samler du pengar eller ein random ting som du kjem til å trenge seinar…[Read more]

  • Shipyard er eit litt spesielt spel der me bygger båtar som skal testes. Slik får me poeng. I sentrum er eit action system der spelarane stort sett blokkerer kvarandre heile tida. Dette gjer at me må balansere action-effektivitet opp mot måloppnåelse heile vegen.

    Båtane du byggjer, treng framdrift og bør passe inn i ein testbane som du også l…[Read more]

  • Velkommen til the age of sail coal. Spelarane skal kjøpe båtar og drifte dei rundt i verdenshava og tene pengar til å finansiere nye båtar fordi dei gamle går ut på dato.

    Spelet har reglar som passar inn på ei lita lefse og er derfor etter kvart ikkje så vanskelege å forholde seg til. I turorden får spelarane gjere ein av fleire ting på ein ro…[Read more]

  • Bra spel, sjølv om eg synes det blir litt temalaust. Gameplay-messig er det veldig bra. Det koker seg ned til eit comboreknestykke, men heldigvis ser det ikkje ut til at du kan forhåndsplanlegge seiers-strategien.

    Enig i at spelet har litt lang dødtid til å vere eit 5-playerspel. Det er nok ikkje tilfeldig at grunnspelet er for 4. Men eg trur erf…[Read more]

  • Fleire tankar om spelet etter test med 4 deltakarar:

    Hmm…

    Tja…

    Det første gjeld egentlig setupen. Og dette er vel mest retta mot eigaren. Det må egentlig opprettes ein organisering av ekstramodulane siden spelet er elendig på å markere komponentar som er ein modul og kva som er ein del av basis-spelet. Det tok ikkje kjempelang tid å ordn…[Read more]

  • Ny oppdatering etter ferdigspelt test med Sturla og Tor Inge.

    Aggressivitetsnivå 3/4
    Kompleksitetsnivå 3/4

    Oppsettstid: Ca 70 minutter med ein person.
    Opplæring og speleroppsett: Ca 60 minutter.
    Speling: Ca 5 timer.
    Oppvask: Ca 10 minutt.

    No fekk eg og Tor Inge ein ferdigspelt runde mens Sturla fekk ein første smakebit. Tredje sykelen i spe…[Read more]

  • ChatGPT fekk i oppdrag å reinskrive til god nynorsk, forbetre struktur og bruke meir avansert vokabulær:

    Voidfall: En Dypdykk i Galaktisk Erobring

    Voidfall er en imponerende brettspillperle, innkapslet i en forseggjort eske av fiolett og oransje. Å bringe dette mesterverket til bordet minner om den omhyggelige oppsettprosessen i Gloomhaven, de…[Read more]

  • Voidfall. Det er ei kjempeeske fylt med fiolett og oransje. Det tok si tid å få det på bordet. Det minna i dette litt om Gloomhaven der kvar ein stein må nøye leggast på bordet på anvist plass. Dette i seg sjølv betyr nok at ein Voidfall-kveld må planleggast på forhånd.

    “Weight: 4.56 / 5” -BGG

    Eg er forberedt på å drukne i reglar, ein vegg med…[Read more]

  • Ok, vi er nesten to år seinare. Ny prøve, denne gongen med 2 store ekspansjonar ekstra og 1 mini-ekspansjon.

    Først, litt bakgrunn om spelet.

    Grunnspelet har eit actionkortsystem som liknar Brass. Du har ei hånd med kort. Kvar gong du brukar eit kort, gjer du ein action. Du får to actions per tur. I Brass har berre innholdet på korta noko å sei…[Read more]

  • Reglar, reglar… reglar…

    Settle
    Første talet på settle er for provinsar i same region som capital og samtidig rett på sida av capital.

    Keep
    Keeps lar deg oppjustere ein terning eit steg per level for alle keeplevels i og i nærleiken av provinsen på siste meleefasen i kamp, også offensivt. Du kan gjere det fleire gonger på same terning. I till…[Read more]

  • Spelet som likner med på dette spelet er kanskje Eclipse. Du har relativt kjappe turer der du gjer ein ting. Du samler poeng, oppgraderer militærtypane og samler poeng i tillegg til å få teknologi som gjer spesielle ting. Utover spelet virker det som at ting blir meir krigersk, men det slutter før hjulene detter av.

    Det er i tillegg mang…[Read more]

  • Litt sein debrief på Kanban EV. Det som er med Lacerda-spel er at det ikkje er så vanvittig mykje nytt å rapportere på dei. Dei er langt frå like, men alle (eller mange) har dei same kvalitetane. Det er mekanikkar som er modulært inndelt i seksjonar, men som samtidig knytter seg til alle dei andre seksjonane. For at ein tur skal føles god, må du…[Read more]

  • Eg har spelt både nivå 1 og nivå 2. Eg opplevde dei som omtrent like vanskelige med stor fleksibilitet om gjennomføringen og mulighet for å vinne på første forsøk.

    Nivå 3 var både brutal og gav lite rom for kreativ sandbox-speling. Du hadde eit stort problem som måtte løysast på nøyaktig ein måte uten sjanse til å innsjå at det ikkje var altern…[Read more]

  • Eg opplever det som ein kombinasjon. Spelet er sentrert rundt kortene. Når eg får 2 sailors og ein harbor på førstehånda mi, så styrer spelet meg mot å utnytte den synergien, få ein fornuftig økonomi og bruke dette vidare i spelet og føre mykje krig. Om du får shipbuilder og innkeeper så går du for assistentar. Om du får explorer og pioneer så bl…[Read more]

  • Eg trur spelet går an å elske, men det er nok enklare dersom ein har spelt KM 1 før. Spelet krever litt erfaring for å vite kva ein i det heile skal gjere på. Og opplevelsen vil ikkje nå heilt opp om motspelarane både bruker lang tid og samtidig ender opp med å gjere meiningslause ting.

    Med andre ord er det me som er problemet og ikkje spelet.…[Read more]

  • Reglar, reglar, reglar…

    Kompensasjon for død noble
    Ein død noble får igjen 1 crown kort frå stokken per 2 kort han tapte, ikkje berre dei som går inn i chauncery. Dette gjeld altså også kort som blei ufrivillig tapt til motstandaren, kort som gjekk i discard-pilen, major battle-/siegekort.

    Sea move
    Om du skal av på ei havn med ein fortifi…[Read more]

  • I 1824 eller noko var det ein krig som ingen har høyrt om eller bryr seg om borte i Canada. Eller det var det Jarle sa, så då må me tru på han. Det at nokon har laga eit spel av denne angivelige krigen er nok ein indikasjon på at det ikkje berre er total løgn.

    Nok om krigen. Dette er eit ganske trivelig spel som fungerer litt om Axis and Allies…[Read more]

  • Velkommen til Atlantic Chase. Eit spel som omhandler 2. verdenskrig til sjøs med fokus på overflatefartøy og krigståke. Spelet utspeler seg i eit tenkt hovedkvarter der informasjonen du får inn er usikker, forsinka og usynkronisert. Ordrene du sender ut er på samme måten usikker, forsinka og usynkronisert. Så resultatet er at brikkene på brettet…[Read more]

  • Revive handlar om at me skal bygge opp igjen verden etter at me meir eller mindre har vore i dvale etter at verden frøys til eller noko sånt. Me er alle rare mutasjonar av menneske. Eg er litt ullen med temaet fordi temaet er egentlig ikkje så relevant for spelinga.

    Spelet handlar om å samle ressurser, bygge eit maskineri og å samle poeng, kans…[Read more]

  • Load More